czwartek, 11 grudnia 2014

Filled Under: , ,

Pierwsze meble do własnego M!!!!

Kochani,

Dziś chciałabym Wam pokazać pewne mebelki i opowiedzieć nieco o tym dlaczego one, dlaczego takie? :)

Gdy jeszcze byłam na studiach dorobiłam się już jakichś drobnych mebelków - stolik LACK (chyba każdy student go miał), jakieś proste regały, łóżko...

Ale gdy pojawiło się WŁASNE M (!), pierwszymi zakupionymi do niego meblami były te:
Ok, nowe mieszkanie, nowe białe ściany, wszystko nowe, a ja wypatrzyłam takie graty??

Co mnie urzekło??
- forma! - proste ale nie - zbyt proste :)
- łatwa wymiana tapicerki (środkowa część wyjmowalna)
- drewno - co prawda pomalowane SOLIDNIE lakierem, ale to zawsze drewno :)
- CENA - 4 dyszki za całość :)

No i tak... Zachwytu mojego nie podzielił nikt... Może głównie dlatego, że była to moja PIERWSZA przeróbka meblarska. Nikt oprócz mnie nie wierzył w mój talent i nie widział w kochanych gratach nic więcej niż tylko zdewastowane krzesła nadające się na podpałkę, ew. na działkę do piwnicy :).

No ale kupiłam... Wielu twierdziło, że to najgorzej wydane 4 dyszki, ale mnie to nie zrażało - przeciwnie! Chciałam udowodnić, że krzesła zachwycą wielu! Że wielu, odwiedzając nas, będzie prosiło o namiar na takie krzesła :).

Niestety krzesełka powstawały już rok (!) temu i nie upamiętniłam ich zmian krok po kroku... Ponadto zdjecia które mam są bardzo słabej jakości (zbieram na jakąś lustrzankę).

Jak Wam się widzą moje pierwsze mebelki??

Debiut udany??

5 komentarze:

  1. Gratulacje , piekne krzesełka, najważniejsze że to takie Twoje , własnoręcznie odnowione a satysfakcja niesamowita z takiej roboty :) Zapraszam do siebie misschic82.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo!! Wyszły przepięknie :) Ciekawa jestem tego Waszego mieszkanka więc czekam na więcej wpisów :) Kuchnia już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to uczucie kiedy się słyszy od wszystkich, że chyba jestem niepoważna, że coś z tego wyjdzie...a potem zawsze jest jedno duże WOWWWWW!!!! na widok efektu ;] wniosek, róbmy dalej to co kochamy!!! :) Pięknie u Ciebie! Zapraszam też do siebie ;) http://itscosyhere.blogspot.com/ Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypas, też ostatnio przerabiałam :) tapicerowałam :)

    OdpowiedzUsuń